Padda!

Hahahaha!
Christian skulle gå ut och fixa med vattnet eftersom det blivit något fel med det. Så han gick in i köket och leta en ficklampa. Han hitta något annat!En tjock fet padda! haha
Paddan hoppade runt i deras kök hehe. Tror det var första gången jag hört Christian skrika haha :P Jag o Lena trodde han sett en mus men det var en padda. Dessutom var det den största paddan jag sett någon gång! Var den kom ifrån har vi ingen aning om men vi vet att vi inte vill ha den tillbaka :P Jag o Lena fick tillsammans göra en insatts för att få ut den. Jag fick hålla för med sopen så han inte skulle hoppa in under bänken ingen. Sen tog Lena sopen och sopskyffeln och sopade upp den och släppte ut den :P Nu är den ute och har hoppat i väg.
Tror att både vi och paddan trivs bäst med att den är utomhus!



Måste också säga att varken jag, Lena eller Christian direkt "älskar" paddor, den va skit äklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0