16112

så många steg har jag gått hittills idag enligt mitt nya program på telefonen. Men litar inte helt på den, för den säger också att jag bara gått 3.2 kilometer och jag vet att när man gått 10000 steg ska man ha tagit sig ca 6-7 km så någe knas är det.

Är nere i Gävle nu, ensam, som vanligt :P Emelie beffinner sig på annan ort... Hade tänkt att stanna här hela helgen men nu har vi fått en uppgift så jag kanske måste åka till skolan där jag har min vfu. Får se hur det blir kanske kan man ta det på teleofonen, fast då blir det nog ganska dyrt eftersom det lär ta en stund :P

Har inga fler lektioner på skolan den här veckan, men en del läsning och en inläming men det är väldigt skönt att kunna bara vara hemma =)

Nu blir det tv kväll.

Hade <3


Kommentarer
Postat av: C

Saknar dig som faan babe! Tror vi måste ses snarast! Puss

2011-02-10 @ 18:54:57
URL: http://christinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0