Hund!!!

Hade en härlig kväll hos S igår, vi kolla på film och spela Rummy :) Vi klev upp vid ett och jag känner att det inte är riktigt ok! Visst det är skönt och sova men man sover ju för f*n bort hela dagen! kom hem tre och det kändes som man nyss vaknat och ändå börjar det mörkna ute efter yttligare en timme! Inte ok!

Men iallafall nu kollar jag på tv, väntar på att En prinsessas dagbok ska börja 21.00 på 5:an :) I morgon bir det til att läsa i massor för att hinna läsa all litteratur som ska vara klar denna vecka... Jag som tyckte att jag varit duktig förra veckan och hade läst masssor, insåg i går att jag inte ens läst hälften!

Jag vill så gärna ha en hund, kan inte någon ge mig en???




Hur gullig får man bli??? Det borde vara olagligt att vara så söt!

Nu tv!

Hade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0