Fredag...

Jag har inte tänkt så mkt på oroligheterna i Egypten förens idag, då mamma (hon o pappa är i egypten) skickade ett meddelande till syrran där det stod att telefoner och internet hade stängs av där nere men mamma och pappa som har andra abonemang kan fortfarande använda sina. Oroligheterna har nu spridits sig även til platsen som mamma o pappa är på och de får inte gå utanför hotell området. Känns inte alls bra men man samtidigt förstår man inte heller. Man förväntar sig att allt ska gå bra och tänker inte på vad som skulle kunnna hända. Man lägger det långt bak i sitt medvetande.

Fick också veta att en tjej som jag umgicks med när vi var mindre dog i natt. Vet inte vad som hände, hur eller när. Vet inte om jag vill veta. Det ända jag vet är att storebror, som känner både henne och hennes bror bättre, tagit det mkt hårt.

Verkar inte alls vara våran vecka denna vecka, nu hoppas jag bara att veckan tar slut fort så kanske det kommer en bättre snart =)
Nu ska jag göra stuvade mackaroner för första gången, får se hur det går..

Hade! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0