Lonely...

Började en ny kurs idag Kulturmöten I, barns lek o lärande, heter den vet inte än vad jag tycker om den än men det blir säkert kanon =)
Emelie hade bara lektion i ågr så idag åkte hon o Emil hem till Emil så nu är jag alldeles ensam :(  Nej det är ganska skönt faktiskt men när man är van att hela tiden ha någon i närheten så vet jag inte riktigt vad jag ska göra när jag är ensam. Imorgon är det iallafall skola 9.15-16.00, på fredag har vi föreläsning på morgonen sen är det helg. Ska gå på två hockey matcher i helgen, Brynäs dam spelar. Ska en sväng på stan och inhandla lite kläder också :) & umgås med Sofie =D Annars har jag inge större planer. Emelie lär komma tillbaka på måndag kväll och åka igen på torsdag kväll... Jag åker hem nästa fredag för då kommer mamma och pappa hem från Egypten så då kan jag åka med de upp när de åker från sthlm.

Sov gott <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0