Lugn fredag.... Eller hur var det nu???

Efter att flera personer påpekat att jag aldrig skriver i bloggen kommer nu ett inlägg...
Idag har jag, Jasmin och Emelie varit och ätit på resurang. Thai mat blev det, super gott och en mkt mysig resturang  :) Åkte hem och tänkte att det skulle bli en lugn tidig kväll, men så fel jag hade. Eftersom mamma och pappa inte är hemma så hade storebror andra planer... Kan sammanfatta det med att jag fortfarande är vaken klockan är 03:18 jag är super trött men hur lätt är det att sova när de festar i rummet brevid mitt sovrum?  Jag kan garantera att jag just nu verkligen önskade att mamma och pappa hade ljud isolerat huset...

Mycket har hänt sen sist ja skrev men jag tänker inte skriva om något av det. Förutom att skolan går bra, har haft ett härligt jul lov och efter det hade vi en veckas hemtenta. Just nu har jag ingen kurs, förra kursen slutade förra fredagen och nästa börjar på onsdag, skönt med lite mer ledighet :)

Nu ska jag försöka sova! Go natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0