Min lugna fredag blev knivig....

Som jag skrev i förra inlägget så hade min bror fest hemma igår kväll. Jag försökte sova men det var ju inprincip omöjligt och jag var fortfarande vaken 04.30 då hörde ett jäkla liv där nere. Kunde höra hur saker flög i golvet och glas som gick sunder. Sprang ner för att se vad som problemet var och kom ner och linus sa åt mig att ringa polisen men T var före mig där. Insåg efter en stund att en tjej blivit knivshuggeen i ryggen och en anna tjej hade fått ett sår på fingret. Polis och ambulans kom, storebror och den knivskurna tjejen åkte men ambulans in till sjukhuset. Polisen stannade kvar och förhörde resten av oss. De åkte vid 05.30 sen vill den enda tjejen som var kvar ha skjuts hem så jag körde hem henne sen åkte jag och tanka, sedan vidare hem. Hade precis lagt mig och tänkte att nu jäklar ska jag sova, precis då ringer Linus och säger att de är färdiga på sjukhuset å undrar om jag kan hämta dem. Den knivskurna tjejen mår bra, 4 stygn blev det. Jag fick äntligen sova klockan 08.00. Klev upp igen vid 12 tiden och strax efter det ringde polisen för ett andra förhör. Sen tog jag med mig Candie och åkte till Lena och Christian för att se Timrå-Modo på tv;n... 

http://st.nu/medelpad/njurunda/1.2675002-knivdrama-pa-fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0