Praktik

Nu har jag haft snart 6 veckors praktik och jag har haft hur kul som hellst :D Min nya praktikplats är en montessori förskola, vilket betyder att de har en annan pedagogik än vanliga förskolor. Jag tycker det är väldigt roligt att jag har fått möjligheten att vara där för det är ett super mysigt ställe och det är väldigt utvecklande för mig att få se något annat än den vanliga förskolan :) Så när fredagen kommer , så kommer jag ha blandade känslor i min kropp. Det ska bli super att få träffa klasen igen :D Men jag kommer ju att sakna barnen och personalen på praktiken, som tur är så har jag nära om jag vill gå och hälsa på :)

Jaha, vad händer i övrigt då? Inte så mkt, som student kretsar livet mest runt skolan vare sig man vill eller inte.
Men som vanligt saknar jag alla i Sundsvall, speciellt Candie :P Känns ju lite konstigt att det är hunden man saknar mest men det är nog för att de andra kan man ju prata i telefon med, det är ju lite svårt med en hund, speciellt en döv hund ;)

Måste också ta mig i väg och hälsa på Jasmin, Lars och Angelina innan de glömmer bort mig eftersom jag aldrig kommer och hälsar på :P och innan Angelina blivit så stor så jag inte känner igen henne längre! Tur att Jasmin är så duktig på att uppdatera sin blogg med en massa fina bilder  :)



Känner mig lite febrig så det blir nog sängen snart...

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0