1;a veckan

Är återigen nere i Gävle efter en härlig sommar hemma i Sundsvall. Jag skulle kunna skriva massor om va jag gjort i sommar och just därför tänker jag inte skriva nått om det ;) för då glömmer jag inget...
Eller en sak kan jag ju säga; jag flyttade in i egen lägenhet i början av sommaren men eftersom jag åkte hem till sundsvall, samma dag som jag flyttat klart så hann jag lixom inte fixa något. Men nu har jag bott här i en vecka och det börjar likna en bebodd lägenhet, sakta men säker. Trivs yberbra i min lilla etta på 28 kvadrat, väntar på besked på när de ska komma och måla om sovrummet bara. Det får gärna ske snart eftersom det inte är någon ide att hänga upp något på väggarna förens det är gjort.

Igår var Sandra och hennes bror här ovh vi kollade på dobbidoo, sen spelade vi wii till ca 02.30, en rolig kväll med andra ord! Idag är planen att jag inte har någon plan :) Blir nog mest tv tittande, känner inte för att göra något annat :)
I morgon blir det tvättning och packning inför måndagens tältning med klassen, vi ska ut på typ överlevnads läger en natt :)  Såhär i förhand kan jag tycka att det ska bli skit kul. MEN på månag kväll när det blir MÖRKT ute då kommer jag att ångra mig! Haha jag är så jäkla mörkrädd, men det får funka, jag lär ju överleva :D Jag har redan packa ficklampan ;)

Eftersom jag längtar till vintern så kommer här en vinter bild på mig och Nina, när vi var i Hamra, 2009 :DFort gick det!



Candie, min lilla älskling som jag saknar så mycket när jag är här nere i Gävle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0